Sidemainstream wersja 1.2

 

Aloha

Trochę długo milczałem, ale miałem ku temu dwa poważne powody: jestem leniwy i znudził mnie poprzedni, trochę mało wygodny layout bloga. Z związku z drugim czynnikiem postanowiłem poddac Sidemainstream zmianom, które powinny go uczynic bardziej user-friendly. Powstał też fanowski fanpage na fejsbuku, poprzez który na portalu społecznościowym będą się pojawiac informacje o aktualizacjach na blogu (chociaż jeszcze nie do końca jestem pewien po co on właściwie jest). Prawda, że teraz jest bardziej przejrzyście i czysto?

A co do lenistwa, to w sumie niewiele się zmieniło, ale próbuję z tym walczyc.

A ponieważ w każdym wpisie sajdmejnstrimowym powinno coś grac, to w ramach otwarcia nowego rozdziału w niedługiej historii bloga  sprawdźcie co zmajstrowali Duck Sauce. Gorąco polecam poszukac teledysku, ostro odjechany.

Strzałka.

 

 

 

 

Skomentuj

