Top 50 Singli 2013: 20-1

Ech… No to zacznę od przeprosin. Sajdmejnstrimowe rankingi zawsze pojawiały się na początku roku. W tymże 2014 ruszyliśmy z rankingiem w kwietniu i wciąż go nie dokończyliśmy, więc maj nas zastał w polu. To znaczy ja zawaliłem, JJ – whiteghost swoje podsumowanie płytowe zrobił w terminie. Sumienie mnie ruszyło i doszedłem do wniosku, że najwyższa pora zakończyć tę pozornie niekończącą się historię. Ale pojawiło się pewne ale.

Sajdmejnstrimowe rankingi zawsze miały opisy wybranych piosenek, aby wyklarować co, czemu i dlaczego akurat na tej pozycji. Tak też rozpocząłem podsumowanie za zeszły rok i, niestety, tak go nie dokończę. Z wielu powodów, których nie będę teraz wymieniał, nie udało mi się ukończyć wszystkich opisów. Gdybym miał to zrobić, ranking sfinalizowany by został za czternaście lat, toteż zrezygnowałem z części opisowej finałowej dwudziestki. Najmocniej przepraszam tych dwoje z Was, których od moich opisów nie odrzucało. Jeśli ktoś jednak potrzebuje wyjaśnień dotyczących którejś z piosenek poniżej, to usłużę komentarzem w Komentarzach.

Jeszcze raz sorry i smacznego słuchania, może coś z finałowej dwudziestki lubicie.

I nie, nie załapało się Blurred Lines, bo to obleśna i zwyczajnie kiepska piosenka. Ok – chwytliwa, ale to wszystko dzięki pożyczonemu basowi.

 

20. Rewind the Film  Manic Street Preachers feat. Richard Hawley

 

19. The Mother We Share  CHVRCHES

 

18. Sea of Love  The National

 

17. Afterlife  Arcade Fire 

 

16. A Ton of Love  Editors

 

15. Sonf for Zula  Phosphorescent

 

14. Sacrilege  Yeah Yeah Yeahs

 

13. Step  Vampire Weekend

 

12. Where Are We Now?  David Bowie

 

11. Play By Play  Autre Ne Veut

 

10. Black Skinhead  Kanye West

 

9. Do I Wanna Know?  Arctic Monkeys

 

8. 2013  Primal Scream

 

7. My God Is the Sun  Queens Of The Stone Age

 

6. Shut Up  Savages

 

5. White Noise  Disclosure feat. AlunaGeorge

 

4. Royals  Lorde

 

3. Reflektor  Arcade Fire

 

2. My Number  Foals

 

A na miejscu pierwszym… W sumie nie mogło być inaczej, prawda?

1. Get Lucky  Daft Punk feat. Pharrell Williams & Nile Rodgers

 

To byłem ja, JJ – najbardziej leniwy i najokropniej spóźniony bloger w Szczecinie. Do usłyszenio-poczytania.

 

Posted in Top

Skomentuj

